Hrvatska - od klasike do punog života

Šime Unić
Hrvatska - od klasike do punog života

U oglašavanju, slogan je slogan u promociji proizvoda, roba ili usluga na tržištu. Znanstvenici imaju veliki značaj u području turizma, predstavljaju čitave regije ili zemlje; to je obično kratka, upečatljiva fraza namijenjena povoljnom predstavljanju destinacije, naglašavajući njegove kvalitete. Hrvatski ministar turizma Darko Lorencin i šef Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić otkrili su novi slogan zemlje : Hrvatska, puna života. Turizam je u ovoj istočnoeuropskoj zemlji vrlo važno polje, a s zapadnim turistima koji se polako umaraju istrošenim destinacijama poput Londonskog Pariza, Hrvatska im nudi posve novu Europu.

Iako većina hrvatskih turista dolazi iz Njemačke, Češke i Slovačke, ludost zapadne Europe za Hrvatskom otvara uzbudljive mogućnosti i sasvim novo tržište: prethodni su linkovi korišteni u oglasima na poznatim TV stanicama poput BBC-ja, CNC-a ili Eurosporta , Privlačeći Hrvatsku kao mjesto za uživanje u klasičnom odmoru na suncu, njenim šljunčanim plažama i čistom Jadranskom moru, bili su umjereno uspješni, a broj turista koji posjećuju zemlju svake godine raste. Međutim, došlo je vrijeme za promjene: osmišljen je novi slogan; onaj koji bi ispunio očekivanja suvremenog turizma. Nova oznaka već se koristi u hrvatskoj turističkoj promociji. Sloganom nekoliko uspješnih marketinških firmi, BBDO (iz Hrvatske), AMV BBDO (iz Velike Britanije) i DEC BBDO (iz Španjolske), slogan je odabran zbog svoje jednostavnosti i fleksibilnosti. Cilj upoznavanja zemlje sa zapadnom publikom vidi se u izboru marketinških agencija koje su radile na projektu, jer su dvije od tri iz zapadne Europe. Čak je i prvo službeno predstavljanje održano u Londonu, na brodu na rijeci Temzi, uz veliku prezentaciju vodećih članova britanskih medija.

Gospodin Lorencin rekao je novinarima prilikom službenog predstavljanja slogane da se Ministarstvu sviđa njegova jedinstvenost: prema Lorencinu, ključna riječ "život" se ne pojavljuje često u raznim turističkim linijama drugih zemalja. Slogan je dijelom odabran zbog njegove prenosivosti, jer je ocijenjeno da će uspješno komunicirati na različitim tržištima i komunikacijskim kanalima. Izraz 'pun života' trebao bi naglasiti ono najbolje u Hrvatskoj: njegovu prekrasnu prirodu, obilje kulturnih i povijesnih znamenitosti , uzbudljiv noćni život i bogata gastronomija. Neki od prethodnih slogana zemlje uključivali su „Kad srce kaže ljeto, kaže da je Hrvatska“, „Hrvatska, nebo na zemlji“, „Tako lijepa, tako bliska“ (posebno namijenjena hrvatskim susjedima s uspjehom) i „Mediteran kao nekad Bilo je ". Jednom će vrijeme reći hoće li novi slogan biti uspješan kao njegovi prethodnici, ali sudeći po pozitivnim reakcijama hrvatske javnosti i internetske zajednice na web stranicama i grupama društvenih mreža povezanih s turizmom," Hrvatska, puna života " dođi da ostaneš. Uočavajući suštinu onoga što zemlja može ponuditi, to već stavlja Hrvatsku na mapu vrhunskih turističkih odredišta.

Posljednji članci